bash
BASH STUDIO HEAD (pełna lampa)
Piękna i bestia! To słowa które jako pierwsze cisną się na usta, gdy chcemy opisać BASH STUDIO HEAD 20. Zupełnie nowy, absolutnie piękny i uniwersalny kanał czysty z największą, jak do tej pory ilością możliwości, zabierze was w świat ciepłych i okrągłych czystych dźwięków, delikatnie chrypiących solówek i mocno crunchowych bluesowych zagrywek.
Kanał Rythm/Lead to klasyczna konstrukcja, łącząca w sobie doskonałe brzmienie z przyjemnym ziarnem i rewelacyjną dynamiką. Jej niewątpliwą zaletą jest bardzo duża rozpiętość czułości. Przy odpowiedniej artykulacji, pozwoli nam ona osiągnąć brzmienia, zarówno czyste jak i mocno przesterowane, poszerzając tym dodatkowo możliwości użytkowe. Wewnętrzna kalibracja brzmienia odbywała się w studio nagrań przy udziale wielu wyśmienitych gitarzystów, co w połączeniu z niewielką, lecz zupełnie wystarczającą mocą, stworzyło idealny wzmacniacz studyjny!

.


ampeg

AMPEG SVT 3 PRO (wzmacniacz basowy)
Wzmacniacz basowy typu head o mocy 450W/4, 275W/8. Końcówka Mos-Fet, przedwzmacniacz lampowy z 3 lampami 12AX7. Driver Tubes: 1 x 12AX7, 1 x 12AU7. Wyposażony w wyjście liniowe, wyjście do tunera, pętlę efektów, 9-cio pasmowy korektor graficzny, 3 pasmowy korektor tonów wraz z 5-cio pozycyjnym przełącznikiem tonów środkowych, a także dodatkowe wzmocnienie niskich i wysokich częstotliwości.

markbass
.
MARKBASS mini 15” (wzmacniacz basowy)
To najlepsze combo Markbass oparte na głośniku 15„. Sprawdzi się doskonale do gitary basowej, ale jeśli grasz na kontrabasie po prostu musisz je mieć. Głośnik o tych rozmiarach jest wprost idealny do przetwarzania pasma instrumentów akustycznych. Dół nie huczy i nie wzbudza się, dźwięk jest ciepły i przyjemny dla ucha, a jednocześnie słychać wszystkie alikwoty i dźwięki z wyższych pozycji. Nawet „dead notes” brzmią bardzo „żywo” …
Posiada wbudowany DI-BOX, który jest rewelacyjny do nagrywania z tzw. linii

.
.

ampeg
kolumna basowa: AMPEG SVT 410 HLF seria CLASSIC
Kolumna basowa oparta na 4 głośnikach 10” i jednym 1” hornie.
Posiada moc 500W/4Ω RMS.
Pracuje w trybie mono w bardzo szerokim paśmie przenoszenia 48Hz – 18kHz. Czułość kolumny to 98dB, a max. SPL 125dB,zwrotnica (4kHz). Posiada trzy otwory bass-reflex, metalową rączkę i kółka.Wymiary: szerokość: 60,96 cm x wysokość: 101,6 cm x głębokość: 40,64cm. Waga: 38,59 kg
.
.
.
.
.
.
.
.

marshall
MARSHALL JCM 2000 – TSL 601 – combo gitarowe
Nagroda magazynu „Guitar Player” – Editors Pick Award
Daje gitarzystom dostęp do pełnego wachlarza brzmień, tak nowoczesnych jak i klasycznych. Zarówno głowy jak i komba DSL oferują proste, klasyczne rozwiązania z jedynie niezbędną możliwością edycji, pozostawiając brzmienie jak najbardziej surowe i zdecydowane. Jest to ulubiony model m.in. Gary Moore’a. 60-watowe wzmacniacze TSL posiadają 3 kanały o 2 trybach pracy (każdy), pętlę efektów, Mid Boost, Tone Shift, Deep Switch i Reverb. Czyste brzmienie rodem z Nashville w połączeniu z poruszającym ziemię crunchem i potężnym, hi-gainowym przesterem nadaje tym wzmacniaczom status prawdziwie profesjonalnych maszyn, które co roku znajdują sobie nowych wielbicieli wśród wielu profesjonalistów. Świetne, vintage’owe brzmienie i niezły „kop” pieców tej serii, który zawdzięczają temu, że są to wzmacniacze w pełni lampowe ( preamp 4 x ECC83, końcówka: 2 x EL34). TSL 601 posiadają rodzaj głośników, który nadaje im niepowtarzalne brzmienie, a mowa tu o 12” Celestion „Wolverine”.